Algemene voorwaarden

Garantie

Garantie
Op al onze haarwerken geven wij 6 maanden fabrieksgarantie, mits de juiste door ons geadviseerde (verzorging)producten zijn gebruikt.

Klachten
Zijn er ondanks ons zorgvuldig handelen toch klachten met betrekking tot het haarwerk of onze werkwijze, dan horen wij dit uiteraard graag van u. Binnen 5 werkdagen nadat de klacht is binnen gekomen nemen wij die in behandeling. Pruiken die op maat gemaakt zijn kunnen niet geretourneerd worden.  Aanspreekpunt voor klachten in onze salon is Bianca Reiziger.

De klacht wordt schriftelijk gemeld door u en wij geven hiervan een schriftelijke ontvangst bevestiging. Bij eventuele vragen en/of onduidelijkheden kunnen wij u vragen dit toe te lichten. Mochten wij er dan nog niet samen uitkomen geven wij u altijd de mogelijkheid om schriftelijk de klacht neer te leggen bij De Geschillencommissie. Deze stichting handelt de klacht af. Het doel van deze commissie is om de geschillen tussen consumenten en de ondernemer op goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen.

De contactgegevens hiervan zijn:
De Geschillencommissie Uiterlijke verzorging
Postbus 90600
2509
LP Den Haag.


Klachtenformulier
Als u een klacht heeft, kunt u deze hier melden.

Wilt u meer informatie?

Voor meer informatie of een gratis informatiegesprek kunt u contact opnemen:

BTRENDZ Hair
Bianca Reiziger

Dorpsplein 54 
1115 CW Duivendrecht
biancastrendz@gmail.com
Tel: 020 – 223 4690
Mobiel:  06 – 85 225 299

Scroll naar top